viteski.ba logo
Zrak u vitezu
OGLAS
Vrijeme objave: 20.12.23 @ 14:27
OGLAS

Približava se kraj još jedne godine, a Glovo, višekategorijska platforma koja omogućava lak i brz pristup raznovrsnim proizvodima i jelima kad god i gdje god želite, otkriva zanimljive navike korisnika u Bosni i Hercegovini. U poređenju s prošlom godinom, korisnici Glovo aplikacije u Bosni i Hercegovini su povećali naručivanje hrane iz restorana za gotovo 30%, iz supermarketa za skoro 85%, a iz specijaliziranih trgovina za čak više od  270%!

OGLAS

U pogledu konzumiranja jela iz različitih kuhinja, bh. građani ostali su vjerni talijanskoj kuhinji. Tako 45% godišnjih narudžbi za talijanska jela dolazi iz Sarajeva, slijede ga Banja Luka i Bijeljina. Međutim, najveći godišnji rast za čak 60%, zabilježen je u Tuzli za narudžbe talijanskih jela. Nakon talijanske kuhinje, bh. građani se opredjeljuju za jela iz američke i tradicionalne kuhinje. Među najčešće naručivanim jelima je brza hrana poput gyrosa/donera koji zauzimaju prvo mjesto, a onda slijede klasici poput pizze i hamburgera.

Godina eksperimentiranja s jelima

OGLAS

Glovo podaci pokazuju da građani, iako ostaju vjerni provjerenim kulinarskim specijalitetima, iz godine u godinu rado eksperimentiraju i sa drugim kuhinjama. Korisnici Glovo aplikacije u Bosni i Hercegovini hrabro istražuju ukuse egzotičnih kuhinja. Tako je zabilježen porast od 600% za isporučena jela iz restorana indijske hrane. Najčešće birana jela uključuju opcije s piletinom: puter piletina, pileći curry i pileći tikka masala. Azijska kuhinja također postaje popularna među korisnicima Glova u Bosni i Hercegovini, s rastom od 175%. Tri najpopularnija jela iz azijske kuhinje su pileći rezanci, kisela/ljuta piletina ili svinjetina i pikantna piletina. Orijentalna kuhinja i jela iz kategorije zdrave hrane  bilježe rast više od 100%

OGLAS

Voda je na vrhu liste narudžbi iz supermarketa

OGLAS

Otkako je Glovo aplikacija postala dostupna u Bosni i Hercegovini, sve se više koristi za svakodnevne narudžbe hrane i različitih proizvoda iz supermarketa. Zbog značajne uštede vremena, građani sve više planiraju svoje narudžbe putem Glovo aplikacije. Subota je omiljeni dan za naručivanje kućnih potrepština i ove narudžbe obično se realiziraju između 18:00 i 20:00 sati. Kada smo kod najčešće naručivanih artikala, lista ostaje nepromijenjena u odnosu na prethodnu godinu, pa je voda i dalje na prvom mjestu, a slijede je mlijeko i banane.

U drugim kategorijama koje nisu povezane s hranom, aplikacija bilježi porast za više od 270% u odnosu na 2022. godinu. Narudžbe iz specijaliziranih trgovina, poput trgovina za kućne ljubimce porasle su za 550% u odnosu na prethodnu godinu. Narudžbe iz cvjećara i trgovina poklona također bilježe rast, dok su narudžbe elektronike doživjele spektakularan godišnji rast za gotovo 200%.

Rekordni korisnici dolaze iz Banja Luke

Jedan grad se ističe impresivnim brojevima i nevjerojatnim pričama potrošača. Banja Luka s ponosom može istaknuti svog lokalnog heroja, korisnika koji je postavio rekord s nevjerojatnih 668 narudžbi u 2023. godini, čija je ukupna vrijednost iznosila oko 10.000 KM. Ovaj korisnik ne samo da uživa u raznolikosti proizvoda na platformi Glovo i to gotovo dva puta dnevno, već i postavlja nove standarde potrošnje.

Ipak, vrhunac priče dolazi od korisnika koji je ostvario rekordnu narudžbu u Bosni i Hercegovini. Pogađate odakle dolazi? Iz Banja Luke. Ovaj Banjalučanin odlučio se počastiti iz potpuno opremljenog supermarketa. Njegova narudžba bila je najskuplja na Glovo aplikaciji u protekloj godini i iznosila je 845 KM. Narudžba je uključivala 95 artikala, čime je ne samo postavio novi standard za veličinu narudžbi putem ove platforme, već je i potvrdio Glovo kao ključnog igrača u osiguravanju dostupnosti i praktičnosti za potrošače.

Ove priče o korisnicima iz Banja Luke nisu samo statistike, već priče o životima obogaćenim raznolikošću Glovo mogućnosti. Ali što je ova priča bez partnera i kurira sa žutim Glovo ruksacima. Kuriri koji vrše isporuku putem platforme Glovo su nevidljivi heroji koji čine naše svakodnevne živote bolje organiziranim. U središtu ove priče je kurir iz Sarajeva koji je u 2023. godini ostvario nevjerojatnih 8.468 narudžbi. Ali tu nije kraj priče. Sarajevo također ima kurira koji je prešao 18.575 kilometara protekle godine. Ukupan broj partnera na aplikaciji povećao se za preko 50% ove godine, a segment malih lokalnih poduzeća na platformi Glovo porastao je za 70% u odnosu na prethodnu godinu.

Petak je najpopularniji dan za narudžbe

Još nekoliko činjenica koje je Glovo aplikacija zabilježila u 2023. godini. Petak je dan s najvećom potrošnjom, dok je najaktivniji mjesec u pogledu broja narudžbi bio srpanj ove godine. Iako se distribucija narudžbi povećava linearno od podneva, vrhunac se postiže tijekom ranije večere, obično nakon radnog vremena. Tako gotovo 30% narudžbi dolazi između 16:00 i 18:00 sati. Dan s najvećom potrošnjom bio je petak 8. prosinac 2023. godine, dok je takozvana “zlatna minuta”, odnosno najprometnija minuta na Glovo aplikaciji bila 24. travnja 2023. godine u 17:37 sati, sa gotovo 240 isporučenih proizvoda istovremeno.

I u konačnici, Sarajevo, Banja Luka i Tuzla su bili najaktivniji gradovi u pogledu broja dostavljenih narudžbi. Međutim i drugi gradovi u Bosni i Hercegovini su zabilježili značajan rast narudžbi u 2023. godini. U Tuzli i Biljeljini je povećan broj dostavljenih narudžbi za više od 40% u odnosu na 2022. godinu.. 

OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM