Upozoravamo vas da je u toku zlonamjerna kampanja lažnih SMS poruka u kojima se prevaranti lažno predstavljaju kao UniCredit Bank, javljaju iz UniCredit banke.
Putem navedenih SMS poruka klijenti se obavještavaju da im je usluga mobilnog bankarstva (m-ba) zaključana, te da je moguće deblokirati klikom na poveznicu/link. Otvaranjem poveznice/linka i davanjem traženih podataka, kao što su podaci o kartici i aktivacijski kodovi, odajete svoje podatke koji mogu biti zloupotrebljeni, što može rezultirati i financijskom štetom.
Napominju da Banka nikada neće tražiti osjetljive informacije o kartici, lozinke i aktivacijske kodove za mobilno bankarstvo i slično putem sms-a ili bilo kojeg drugog nepouzdanog kanala.
Sigurnost i zaštita klijenata su važni za UniCredit banku.
Pozivaju sve klijente da putem besplatnog broja telefona 080 081 051 ili na mail info@unicreditgroup.ba prijave sumnje u vjerodostojnost bilo koje poruke ili poziva.