OGLAS
Vrijeme objave: 03.09.23 @ 14:41
OGLAS

Uprkos tome što svoje poslovanje temelji na oglasima i analizi korisničkih podataka, Meta bi mogla ponuditi plaćene verzije Facebooka i Instagrama korisnicima u Europi koje ne bi trebale prikazivati oglase.

OGLAS

S obzirom na to da Meta svoje poslovanje temelji upravo na ponudi besplatnih usluga društvenog umrežavanja i prodaju njihovih podataka kompanijama koje žele doprijeti do te publike, upravo bi opcija plaćanja radi izbjegavanja oglašavanja bila pravi primjer kako je potrebno promijeniti način poslovanja i prilagoditi ga u skladu s pravilima o privatnosti podataka na određenim tržištima, kao što je Europska unija.

Omogućavanje korisnicima da izaberu između besplatne i plaćene verzije Facebooka i Instagrama moglo bi ublažiti zabrinutost Europske komisije o kršenju prava na zaštitu podataka prema Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR), prenosi Bug.hr.

OGLAS

Ipak, još nije određeno koliko bi plaćene verzije trebale koštati niti je Meta dala službeno pojašnjenje, prenosi “New York Times”.

OGLAS
OGLAS
OGLAS
Oglasi
LM