Uprkos tome što svoje poslovanje temelji na oglasima i analizi korisničkih podataka, Meta bi mogla ponuditi plaćene verzije Facebooka i Instagrama korisnicima u Europi koje ne bi trebale prikazivati oglase.
S obzirom na to da Meta svoje poslovanje temelji upravo na ponudi besplatnih usluga društvenog umrežavanja i prodaju njihovih podataka kompanijama koje žele doprijeti do te publike, upravo bi opcija plaćanja radi izbjegavanja oglašavanja bila pravi primjer kako je potrebno promijeniti način poslovanja i prilagoditi ga u skladu s pravilima o privatnosti podataka na određenim tržištima, kao što je Europska unija.
Omogućavanje korisnicima da izaberu između besplatne i plaćene verzije Facebooka i Instagrama moglo bi ublažiti zabrinutost Europske komisije o kršenju prava na zaštitu podataka prema Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR), prenosi Bug.hr.
Ipak, još nije određeno koliko bi plaćene verzije trebale koštati niti je Meta dala službeno pojašnjenje, prenosi “New York Times”.