Prije nekoliko dana u Travniku je osvanula jedna od najoriginalnijih i najduhovitijih reklama ikad viđenih u našoj zemlji, ali i na ovim prostorima.
Naime, travnička ćevabdžinica “Hari” je odlučila da ovaj put svoj brend reklamira sloganom “Jedina zaslužena desetka u Travniku”.
Ipak, ovu reklamu nisu svi shvatili kao duhovitu. Neki su je shvatili kao prozivku upućenu travničkim fakultetima, dok su drugi zaključili da je reklama također i poruka konkurenciji u Travniku.
Poruka studenata. Facebook
Grupa studenata Univerziteta u Travniku je pokrenula bojkot brenda “Hari” zbog istoimene reklame.
– “Hari” ćevabdžija je omalovažio i uvrijedio sve Travničane novom reklamom. Bojkot! Za desetku smo svi mi Travničani koji smo vas podržavali, za desetku je naš grad, naša djeca, naši studenti, naše prirodne ljepote, naš Vlašić, naš univerzitet, naše sve – naveli su studenti.
Za kraj su poručili vlasniku da je sramota jer sebe uzdiže da bi druge ponizio.